یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 

Unity 3D Pro طراحي و ساخت بازي هاي سه بعدي با Unity 3D Pro 4.0.1 f2

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:طراحی ,و, ساخت ,بازی, های ,سه بعدی, با, Unity, 3D ,Pro 4,0,1 f2,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ای از ۴۶ والپیپر فوق العاده زیبا با موضوع پول و طلا برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ – ۴۸۰۰×۳۴۰۰ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

 

Gold And Money Wallpapers مجموعه 46 والپیپر زیبا با موضوع پول و طلا

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:مجموعه, ۴۶, والپیپر ,زیبا ,با ,موضوع ,پول ,و, طلا,
ارسال توسط پارسا

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره هفت ، ۳۰ آهنگ بی کلام که بیش از ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.


Festival of Instrumental Music 8 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 8

  

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:فستیوال, موسیقی ,بی کلام, مجموعه ۸,
ارسال توسط پارسا

FotoSketcher نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود. 

 

FotoSketcher تبدیل عکس به انواع نقاشی FotoSketcher 2.35

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:تبدیل, عکس ,به, انواع ,نقاشی ,Foto,Sketcher 2,35,
ارسال توسط پارسا

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزاری مشهور برای افزایش اندازه و رزولشون عکس بدون کاهش کیفیت است. این نرم افزار میتواند عکس با اندازه های مختلف را تا مرز ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل افزایش رزولوشن دهید. البته نباید انتظار معجزه از این نرم افزار داشته باشید ، ولی Benvista PhotoZoom Pro با توجه به الگوریتم های پچیده اش افزایش اندازه عکس ها را با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد داد که با دیگر نرم افزارها ممکن نیست. این نرم افزار با تکنولوژی به نام S-Spline Max عکس ها را با حفظ وضوح ، گوشه های صاف و جزئیات مناسب افزایش رزولوشن میدهد. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است که میتواند توسط کاربر تغییر یافته و به نوعی شخصی سازی شود و همچنین میتوانید تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید تا بر روی دیگر عکس هایی که قصد افزایش اندازه آنها را دارید نیز اعمال شود. این نرم افزار ضمن اینکه به صورت مستقل عمل میکند ، توانایی استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزار فتوشاپ را نیز مهیا کرده است. 

 

benvista photozoom افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت PhotoZoom Pro 5.0.2.0

 

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:افزایش, اندازه, عکس ,بدون ,کاهش ,کیفیت, Photo,Zoom, Pro 5,0,2,0,
ارسال توسط پارسا

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. لازم به ذکر این نرم افزار از آندروید ۲٫۳ و پایین تر پشتیبانی میکند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 2.3.4

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:تماس, صوتی ,و, تصویری ,رایگان, Skype 6,0,0,120,
ارسال توسط پارسا

 

Happy Feet Two (2011) BDRip 720/1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۳ کیفیت متفاوت می باشد|

| به همراه دانلود نسخه Bluray 1080p با حجم ۴ گیگابایت |

| نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p به پست افزوده شد |

 

hayoola دانلود دوبله فارسی انیمیشن هیولاها علیه بیگانگان Monsters vs Aliens

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

حجم: ۴٫۱ / ۰٫۷ گیگایت

کیفیت: BDRip 720p / Bluray 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان:یک شهاب سنگ حاوی مواد آلوده و روغنی از فضا به طور غیر منتظره ای با دختری به نام سوزان برخورد می کند و یکباره قد وی به طور اسرار آمیزی به ۱۵ متر می رسد و او با دوستانی عجیب و غریب (هیولا) آشنا می شود که با یکدیگر برای نجات زمین تلاش می کنند …

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره هفت ، ۳۴ آهنگ بی کلام که بیش از ۲ ساعت و ۱ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

در صورت استقبال از مجموعه ۹ و مجموعه ۱۰ که در هفته بعد منتشر خواهد شد ، فستیوال ادامه خواهد یافت.

 

Festival of Instrumental Music 9 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 9

  

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:فستیوال, موسیقی ,بی کلام, مجموعه ۹,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ۴۵ والپپر ورزشی فوق العادها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Unbelievable Sport HD Wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر ورزشي فوق العاده

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,مجموعه, ۴۵, والپپر, ورزشی ,فوق العاده,,
ارسال توسط پارسا