ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64

 

دانلود + ادامه مطلب




ارسال توسط پارسا

با خبرگردی اخبار روز همیشه در دستان شماست. با این نرم افزار در هر لحظه می توانید از خبرهای سایت های خبری و خبرگزاری های مختلف با خبر شوید. اخبار در خبرگردی به صورت هوشمند دسته بندی می شوند و متن خبر به صورت کامل از سایت های مختلف دریافت و ذخیره می شود. این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد که هم اکنون می توانید از دانلودها دریافت نمایید . برخی از امکانات این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

khabar gardi دریافت تازه ترین خبر ها با نرم افزار خبرگردی مخصوص اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد. 

 

speedupmypc افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.4.2

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:افزایش ,سرعت, سیستم ,Uniblue, SpeedUp,My,PC ,2013 5,3,4,2,
ارسال توسط پارسا

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars android بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad قابل نصب است. این اپلیکیشن برای صفحه‌ی آیفون ۵ نیز بهینه شده است.
 

angry birds star wars بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Green Lantern: The Animated 2011 HDTVRip Mkv


Green Lantern The Animated دانلود انیمیشن فانوس سبز   Green Lantern : The Animated
 
نام انیمیشن : فانوس سبز – Green Lantern: The Animated ، قسمت های ۱ تا ۱۵
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
وضعیت : شروع مجدد فصل اول  
مدت زمان : ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت
کیفیت : HDTVRip
امتیاز : ۸٫۸/ ۱۰ 
زیرنویس  فارسی :  دارد
 
خلاصه داستان : Green Lantern : The Animated نام سریالی انیمیشنی و بسیار جذاب است که این بار در سایت دانلود ها برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . این انیمیشن سریالی از تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۰ آغاز شده و سایت دانلود ها افتخار دارد تا با پخش هفتگی این انیمیشن در آمریکا و کانادا ، آن را برای کاربران خویش ارائه دهد ، البته ادامه قسمت های این انیمیشن از بهار ۲۰۱۲ پخش خواهد. داستان این انیمیشن که برگرفته شده از فیلمی سینمایی با همین نام است درباره فردی به نام هال اردن می باشد . که قرار است با گروهی موسوم به فانوس سبز که به نبرد با اهریمن بپردازد .  داستان این سریال بسیار جذاب و هیجان انگیز است و از نظر گرافیکی کیفیت بسیار خوبی دارد . سایت دانلودها به شما کاربران عزیز این سریال را پیشنهاد می نماید.
 
دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

123 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars v1.0.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Greeting Card Studio نرم افزاری ویژه و عالی برای طراحی انواع کارت پستال ها می باشد. این نرم افزار با پس زمینه ها و قالب های و افکت های زیبا کاربر را برای ساخت کارت پستال زیبا و کیفیت یاری میدهد. این نرم افزار کارت پستال های قابل پرینت زیبایی را برای مناسب های مختلف نظیر تبریک سال نو ، تولد ، ازدواج و… اماده طراحی دارد. در برخی از زمینه ها مانند ازدواج و تولد و.. نرم افزار دارای طرح های از پیش آماده قابل ویرایش است و کاربر دیگر نیازی به طراحی مجدد نخواهد داشت. البته در دیگر زمینه ها نیز نرم افزار با توجه به دارا بودن بیش از ۴۰۰ قالب و پس زمینه مسلما نیاز کاربر را در طراحی کارت پستال های متفرقه رفع خواهد کرد. نرم افزار دارای تعداد زیادی قاب ، قالب و اشیاء و سمبل های مختلف است که در طراحی های مختلف به کار خواهند آمد و کاربر فقط کافی است از عکس و متن اختصاصی خود استفاده نماید. پشتیبانی از انتخاب اندازه های مختلف و قابلیت هایی برای ویرایش عکس نظیر تنظیم نور و چرخش و کاهش اندازه عکس در کنار پرینت آسان کارت پستال ها از امکانات نهایی نرم افزار محسوب می شود. کارت پستال ساخته شده میتواند در فرمت هایی نظیر PDF, JPG, GIF, BMP, PNG, TIFF و HTML ذخیره کردد. 

 

greeting card studio طراحی انواع کارت پستال Greeting Card Studio 3.1

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:طراحی, انواع ,کارت ,پستال ,Greeting, Card ,Studio 3,1,
ارسال توسط پارسا

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه گردآوری شده سومین نسخه اختصاصی دانلودها به شمار می رود. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند و تیم دانلودها به صورت اختصاصی آنها را گردآوری کرده است.

در مجموعه شماره ۱۰ ، ۲۵ آهنگ بی کلام که بیش از ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید. لیست آهنگ ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

|در صورت استقبال از مجموعه ۱۰ ، بعد از ایام محرم مجموعه فسیتوال موسیقی بی کلام ادامه خواهد یافت|

 

Festival of Instrumental Music 10 post فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 10 (پایانی)

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Gmail Notifier Pro نرم افزاری عالی برای آنهایی است که از چندین ایمیل استفاده میکنند. این نرم افزار برخلاف اسمش که نشانگر پشتیبانی از ایمیل های شرکت گوگل یعنی جیمیل است ، از سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند همچنین برای ایمیل های سایت ها که به صورت  IMAP یا POP هستند ، نیز پشتیبانی میکند. پس با این نرم افزار میتوانید ضمن اینکه از ایمیل های دریافتی جدید سرویس های ایمیل جیمیل ، یاهو و مایکروسافت با خبر شوید و آنها را پاسخ دهید و یا مشاهده کنید و مدیریت نمایید ، از سرویس های ایمیل  IMAP و POP نیز پشتیبانی به عمل آورید. همچنین با این نرم افزار میتوانید حساب های فیس بوک و تویتر خودتان را نیز چک کنید و مدیریت نمایید. ارسال پاسخ برای ایمیل ها ، دانلود و آپلود فایل های پیوست ، پاک سازی ایمیل ها و نشانه گذاری آنها از قابلیت های نرم افزار در زمینه مدیریت ایمیل ها است.  نحوه کار در این نرم افزار به این صورت است که با اضافه کردن حساب های کاربری ، وقتی ایمیل و اطلاعیه ها (notifications) با خبر شوید. در نسخه های جدید این نرم افزار از گوگل+ و دیگر سرویس های گوگل نظیر Google Calendar, Google Reader, Google News, Google Docs نیز برای مدیریت پشتیبانی میکند. شما با این نرم افزار میتوانید اطلاعیه ها و ارسال های شبکه های اجتماعی گوگل+ ، فیس بوک و توییتر را مشاهده کنید و همچنین به ارسال بپردازید. 

 

Gmail Notifie  Pro استفاده همزمان از چندین سرویس ایمیل Gmail Notifier Pro v4.4

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا