Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:آنتی ویروس ,قدرتمند ,Avast!, Free ,Antivirus 7,0,1474,
ارسال توسط پارسا

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر و موبایل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. این نرم‌افزار تقریباً از همه‌ی فرمت‌های صوتی موجود پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های تنظیم صدای این نرم‌افزار نیز بسیار متنوع بوده و در آن به‌طور پیش‌فرض ۳۲ فرمت برای Equalizer قرار داده شده است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:موزیک ,پلیر ,قدرتمند,JetAudio Plus 1,9,3 ,,اندروید,
ارسال توسط پارسا

مجموعه ای بسیار عالی و کمیاب را از والپیپرها و کاغذ دیواری های ماه محرم جمع آوری کرده ایم. این مجموعه که کاملا توسط تیم دانلودها از وبسایت های خارجی به صورت گلچین شده جمع آوری شده است ، شامل ۵۰ والپیپر با کیفیت بالا که تمام آنها دارای سایزهای مناسب جهت والپیپر هستند و حتی تعدادی از آنها با سایز رزولوشن بالا ۲۰۰۰×۲۰۰۰ عرضه شده اند و از نظر کیفیت بسیار عالی می باشند. این مجموعه ویژه ایام محرم توسط تیم دانلود تقدیم به تمامی عزاداران حسینی.

 

Moharam Wallpapers Downloadha مجموعه نفیس والپیپرهای ماه محرم با کیفیت بالا

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





ارسال توسط پارسا

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث  ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید. 

google earth مشاهده کره زمین و شهرها Google Earth Pro 6.2.2.6613 Final

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:مشاهده ,کره زمین ,و, شهرها, Google ,Earth, Pro 6,2,2,6613 Final,
ارسال توسط پارسا

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer3 پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:پخش, کننده, قدرتمند ,فیلم ,KMPlayer 3,4,0,59,
ارسال توسط پارسا

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

 

Flashget دانلود سریع و بی دردسر FlashGet 3.7.0.1203

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:دانلود ,سریع ,و ,بی دردسر, FlashGet 3,7,0,1203,,
ارسال توسط پارسا

Hide Folders نرم افزاری با قدمت بسیار زیاد است که از سال ۲۰۰۱ نسخه های آن در حال انتشار می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محافظت از فایل ها و فولدرها با ایجاد محدودیت هایی نظیر مخفی کردن و قفل گذاشتن روی آنها می باشد. توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر تعداد فایل و فولدرها را که میخواهند از دسترس دیگران دور نگهدارند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت مخفی کردن فایل ها و فولدرها و قرار دادن پسورد روی آنها ، میتواند محدودیت هایی نظیر جلوگیری از حذف شدن و یا فقط قابل خواندن بودن فایل ایجاد کند. قابلیت فقط قابل خواندن بودن (Read Only) ضمن اینکه از حذف شدن آن فایل یا فولدر جلوگیری میکند از ویرایش آن فایل یا فولدر نیز جلوگیری به عمل می آورد. نرم افزار از فرمت های NTFS, FAT32, exFAT و FAT پشتیبانی میکند. برای دستیابی به نرم افزار نیاز به پسورد است و جز شما کاربر دیگری نمیتواند بر نرم افزار کنترل داشته باشد. در حالت safe mode نیز تنظیمات به خودی خود باقی خواهند ماند. همچنین برای پاک کردن نرم افزار نیز نیاز به پسورد خواهد بود. برای سرعت انجام کارها میتوانید کلید میانبر نیز تعریف کنید. 

hide folders 2012 قفل و مخفی سازی اطلاعات Hide Folders 2012 4.0 Build 4.0.6.775 Final

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:قفل ,و, مخفی سازی ,اطلاعات ,Hide, Folders 2012 4,0 ,Build 4,0,6,775, Final,
ارسال توسط پارسا

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. 

بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

 

tuneup2013 قدرتمندترین بهینه ساز TuneUp Utilities 2013 v13.0.2020.14

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:قدرتمندترین, بهینه ساز,TuneUp ,Utilities 2013 v13,0,2020,14,
ارسال توسط پارسا

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب





تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:قدرتمندترین ,فشرده ساز, WinZip, Pro 17,0, Build 10283,
ارسال توسط پارسا

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 





ارسال توسط پارسا